عملیاتی شدن 440 هزار تماس با فوریتهای پلیسی 110 در اصفهان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از عملیاتی شدن ۴۴۰ هزار و 909 مورد تماس با فوریتهای پلیسی 110 استان در سه ماهه نخست سال 1402 خبر داد .

به گزارش طالخونچه نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مهرداد فراشی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: اپراتورهای مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ۳ ماهه اول سال جاری پاسخگوی یک میلیون و ۲۹ هزار و ۱۰ مورد تماس از سوی مردم استان بودند که از این تعداد ۴۴۰ هزار و ۹۰۹ مورد منجر به حضور ماموران در محل و انجام عملیات پلیسی توسط آنان شد.
وی با بیان اینکه ۵۵ درصد از این تماسها دریافت راهنمایی و ارشاد از کارشناسان پلیس و یک درصد نیز غیر قابل رسیدگی بوده است، افزود: ۱۷ درصد از تماسها مربوط به نزاع و درگیری، ۱۷ درصد مربوط به تصادفات، ۱۱ درصد مربوط به سرقت، ۹ درصد مربوط به مزاحمت، ۳ درصد مربوط به خرید و فروش مواد مخدر، یک درصد مربوط به جرایم سایبری، یک درصد مربوط به جرایم اقتصادی و ۴۲ درصد مربوط به سایر جرایم بودند.
فراشی از رضایتمندی ۹۸ درصدی مردم استان از عملکرد سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در ۳ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: میزان رضایتمندی مردم در خصوص مولفههایی همچون حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، چگونگی برخورد و اقدام مامور پلیس طی تماس کنترلی با شهروندان تماس گیرنده با این سامانه مورد سنجش قرار گرفته است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اصلیترین پل ارتباطی بین مردم و پلیس محسوب شده و امدادرسانی این مرکز به مردم در حوزههای مختلف موجب اعتماد بیش از پیش مردم به این مرکز شده است و افتخار خدمترسانی شبانهروزی را نصیب فرزندان ملت در این سنگر کرده است.
وی خاطرنشان کرد: مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانهروزی آماده دریافت تماس شهروندان است، افزایش تماسهای مردمی با این مرکز نشان از اعتماد بالای مردم به خدمتگزاران خود در فرماندهی انتظامی است.